Gratis verzending vanaf €450,-
Direct persoonlijk contact
U ontvangt achteraf een factuur
De beste medische koelapparatuur
Home / COVID-19 (coronavirus)

COVID-19 (coronavirus)

COVID-19 (coronavirus) Uw en onze veiligheid staat voorop! 

In verband met de maatregelen die de Nederlandse overheid heeft afgekondigd om de verspreiding van het Coronavirus zoveel mogelijk te beperken, werken wij zoveel als mogelijk door om uw aanvraag uit te kunnen leveren. Onze klanten bevinden zich in de medische sector en daarom kunnen en willen wij u juist in deze spannende tijd zo goed mogelijk van dienst blijven zijn. Ons team staat volledig voor u klaar om u te helpen en mee te denken bij onvoorziene situaties.

Veel gestelde vragen

Zijn jullie nog bereikbaar?
Onze services en dienstverlening lopen juist in deze periode door omdat onze klanten erg afhankelijk zijn van onze diensten en producten. Daarom zijn wij tijdens kantooruren zowel telefonisch als per e-mail bereikbaar. Wel vragen wij uw begrip als wij niet direct terug kunnen schakelen bij een verzoek om contact met u op te nemen.

Kan ik gewoon bestellen?
Uw bestelling wordt zo snel als mogelijk verzonden. Helaas kunnen wij onze reguliere verzendtermijn op dit moment niet garanderen. Verzending kan bijvoorbeeld enkele werkdagen langer duren. Wij vragen hiervoor uw begrip.
Wij verzoeken u bij een spoedopdracht eerste telefonisch contact met ons op te nemen.

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?
Dit is geen probleem. Geeft u bij uw bestelling het juiste (eventueel tijdelijke) afleveradres door, dan zorgen wij dat uw bestelling op het juiste adres afgeleverd wordt. Vermeld ook eventuele beperkte openingstijden op uw bestelling. Wij proberen hier uiteraard zoveel mogelijk rekening mee te houden.

Kan ik jullie showroom bezoeken?
Bezoek aan onze showroom wordt op dit moment zoveel mogelijk beperkt. In uitzonderlijke situaties kunnen wij ons voorstellen dat het noodzakelijk is om onze showroom te bezoeken. Neemt u hiervoor telefonisch contact met ons op. Tijdens bezoeken aan onze showroom hanteren wij ook onverminderd de maatregelen zoals afgekondigd door de Nederlandse overheid en de richtlijnen van het RIVM.

Ik heb een reparatie of onderhoudsverzoek
Onze technische dienst is tijdens kantooruren aanwezig. U kunt uw hier reparatie aanmelden.


 
    23-04-2020 10:47     Reacties ( 0 )
Reacties (0)

Geen reacties gevonden.

Deze website gebruikt cookies om het bezoek te meten, we slaan geen persoonlijke gegevens op.
Accepteer geselecteerde cookies