Hoe kan ik makkelijk een product vinden?
U kunt op meerdere manieren een product vinden:
1 Door te zoeken in het lege veld 'Zoeken naar producten' boven aan de homepage
2 Door via een van de hoofd- en subrubrieken te zoeken
Wat moet ik doen als ik een product niet kan vinden?
Als u een product niet kunt vinden is het makkelijker om eerst contact met ons op te nemen. Dat kan telefonisch of via ons e-mail adres: info@mediblue.nl
Klopt het dat sommige rubrieken met producten nog leeg zijn?
Het is onze bedoeling zo snel mogelijk alle rubrieken gevuld te krijgen. Echter, dat is een langdurig proces.
Vooralsnog hebben wij, vanaf de start in 2020, eerst aandacht gegeven aan de rubriek 'Koelen & Vriezen'.
De overige rubrieken zullen in de komende periode worden gevuld.
Zoekt u producten die hier nog niet staan, laat het ons weten en wij gaan direct voor u op zoek!
Hoe kan ik een product bestellen?
U kunt een product bestellen door bij het product te klikken op de button 'Bestellen'. Het artikel wordt dan in uw winkelwagen geplaatst.
U kunt daarna verder met winkelen of u kunt de producten in de winkelmand afrekenen. Dit doet u door op 'Bestel deze artikelen' te klikken.
Als laatste stap komt u in het gedeelte waar u alle gegevens invult en de betaalmethode kiest. Hierna kunt u verder met afrekenen.
Waarom kan ik beter een account aanmaken?
Allereerst omdat u het gehele bestelproces makkelijker maakt. Immers uw gegevens zijn dan bij ons al bekend en leveringen lopen daarmee vlotter door.
Daarnaast kunt u ook profiteren van extra kortingen die wij aan onze vaste klanten geven.
Hoe kan ik een account aanmaken?
Rechts bovenin de pagina staat een icoontje van een poppetje 'Login'. Als u daar op klikt verschijnt de optie 'Als nieuwe klant registreren’.
Er opent een nieuwe pagina waar u vervolgens alle gevraagde gegevens in kunt vullen. Als het aanmaken is voltooid, ontvangt u een bevestigingsmail van ons.
Hoe kan ik een wijziging aanbrengen in mijn winkelwagen?
U kunt wijzigingen in het aantal te bestellen producten aanbrengen door het getal aan te passen. Middels het icoontje met de draaiende pijltjes, het ‘Verversen’, kunt u uw wijziging daarna aanpassen.
Via het icoontje ‘Prullenbak’ kunt u de reeds bestelde artikelen weer verwijderen uit uw winkelwagen.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Als uw bestelling nog niet verzonden is, kunt u middels het prullenbak icoontje uw winkelwagen leeg maken. Indien uw bestelling al verzonden is, is het beter even telefonisch contact met ons op te nemen zodat wij u verder kunnen helpen.
Hoe kan ik betalen?
Bij ons kunt u kiezen uit verschillende betaalopties. Onderaan deze site ziet u onder het kopje Betaalmethoden de verschillende mogelijkheden die wij momenteel bieden.
Hierbij kunt u denken aan op rekening betalen (bij ons geaccepteerde klanten) en betaling via iDeal.
Voor alle overige vragen verzoeken wij u eerst contact met ons op te nemen.
Hoe kan ik op rekening betalen?
Door u eerst aan te melden (in te loggen) ontvangen wij al uw gegevens. Op basis hiervan beslissen wij of wij u op rekening kunnen leveren.
Voor vragen hier over verzoeken wij u contact op te nemen.
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Indien een artikele bij ons op voorraad is kunnen wij meestal binnen enkele dagen uitleveren. Indien uw product bestld moeten worden bij de fabrikant kan het enkele dagen tot enkele weken duren.
Informeer vooraf wanneer u hier meer inzicht in wilt hebben.
Wat moet ik doen bij een spoed bestelling?
In dat geval verzoeken wij u eerst contact met ons op te nemen.